ՀՀ ԱԳՆ-ն արձագանքել է Հայաստան-Թուրքիա սահմանային անցակետը Հայոց ցեղասպանության կազմակերպիչներից մեկի՝ Մեհմեդ Թալեաթ փաշայի անունով կոչելու մասին Թուրքիայի խորհրդարանում ներկայացված օրինագծին: «Հայաստան-Թուրքիա հարաբերությունների կարգավորման գործընթացում Հայաստանի Հանրապետությունը հաշվի է առնում Թուրքիայի Հանրապետության կառավարության պաշտոնական դիրքորոշումներն ու որոշումները»,- նշված է ԱԳՆ-ի արձագանքում։               
 

Փոխադրող ընկերությունները մինչ օրս վնասով են աշխատել, ավելին` հարսների ոսկիներն են գրավ դրել

Փոխադրող ընկերությունները մինչ օրս վնասով են աշխատել, ավելին` հարսների ոսկիներն են գրավ դրել
28.11.2013 | 17:49

Միության նախագահի ներկայացմամբ, նույնիսկ անքան անմխիթար է այս պահին իրենց վիճակը, որ ընկերությունները վառելիքը «նիսյայով» են գնում` «տալիս են, աշխատում ենք, հետո տանում վճարում ենք»,-հավաստիացրեց Փոխադրողների միության նախագահ Հրանտ Եղիազարյանը` այսօր կայացած ամուլի ասուլիսում: Irates.am-ի հարցին, թե ինչպե՞ս եք կարողացել այդքան դիմակայել և չեք արտագաղթել, վերջինս վրա բերեց. «Ո՞վ ասեց, ո՞վ ասեց, գիտե՞ք, քանիսն են ավտոբուսների վրա թքել, գնացել: Գծատերն առանց վարորդի ո՞ւմ է պետք, գեներալն առանց զինվորի ի՞նչ գեներալ»,-փիլիսոփայեց նա:
«ՈՒղևորափոխադրող ընկերություններ» ՍՊԸ-ի փոխնախագահ Աշոտ Արշակյանն էլ իր հերթին փաստեց, որ երբեք օգուտ չեն ունեցել: «2005-ից վնասով աշխատում ենք: Հարսների ոսկիները, հարազատների ունեցվածքը գրավ ենք դրել, որ դիմակայենք»,-նշեց նա:
Իսկ թե որքան է վարորդների օրական եկամուտը, պարոն Եղիազարյանը վստահեցրեց, որ երեքից-հինգ հազար դրամ: Լրագրողները չհամաձայնեցին այդ թվի հետ` հակադարձելով, որ դա ճիշտ չէ, և յուրաքանչյուր վարորդ օրական ամենաքիչը 10 հազար դրամ եկամուտ ունի: «Եթե 10 հազար են տուն տանում, ուրեմն ողջունում եմ այդ վարորդներին»,-զարմացավ ընկերության նախագահը:


Հասմիկ ՄՈՎՍԻՍՅԱՆ

Դիտվել է՝ 1105

Հեղինակի նյութեր

Մեկնաբանություններ